fredag, januari 15, 2010

Nysnö!

Märk väl, att jag skrivit nysnö och inte shiiiiit fyfan feeeet DUMP. Utan det var ett litet snöfall igår kväll som var precis nog för att täcka över de flesta landningar och åk, så det blev ett och annat hopp och svängar med fluff till knäna. Så jag klagade inte, vi hade ignorerat att det var halva priset på Spinle på kvällen så vi skulle palla med frukost vid sju. Det var det lätt värt för vi fick spåra några åk från morgonen. Några körde rätt stort idag med lyckade landningar men jag hade tänkt vänta med de stora hoppen tills shit-vilka-stora-berg-och-vad-häftigt-allt-är känslan har lagt sig något, för försvinna kommer den aldrig att göra. Jag har ju inte direkt någon brådska med tanke på att jag ska vara här tills i vår.
Sedan på afterskin kom norskarna på att vi skulle ha korridors fest efter middagen. Kul som fan, alla satt på golvet i korridoren och lekte dricka lekar. Sedan bar det av tillbaka till afterskistället vi var på tidigare (Hoheneck) men där var det stopp för mig och Emil (room mate), hade nämligen inte tänkt spendera alla slantar på bärs. De ändra skulle vidare till stället ingen vill till men som alla ändå tillslut hamnar på (Spindle).
Imorrn är det sovmorgon och ännu lugn skidåkning som gäller, benen är nämligen heeelt slut, igen...
Fixar bilder imorrn igen så kolla då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade