måndag, januari 25, 2010

Igår igen

Jag fortsätter med fler bilder från gårdagen, det var några jag kände att jag vill visa som inte hann laddas upp.
Här är de i alla fall:


Den här pisten på 3000 möh hade jag i stort sett för mig själv större delen av dagen, drömmen att träna upp farten på baklängescarving i!



Jag gick upp på en liten utsiktsplats och fick syn på detta. Det går ett åk som går ner till dalen och fortstätter bort till skogen man ser. Sedan är det buss eller nåt för att ta sig tillbaka, jag hoppas på att få med mig nån som hittar nån gång.


"Berg är full av skönhet, prakt. Förkunnar skaparen av livet, som är utan början och slut. Kom tillbaka du är människa, din gud, malmen, prisa honom, dyrka honom". Betyder det... typ. Översättningen presenteras av google translate och undertecknad. Om nån vet bättre så snälla skriv det som en kommentar.


Tog denna när jag stod och kikade berdvid pisten på ett åk (syns inte på bilden) som verkar jäkligt skoj.



Sista pisten ner till Titlis dalstation.

Det kommer ett nytt inlägg om idag senare ikväll, kolla in det med vettja.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade