lördag, januari 16, 2010

Ny bild update.

Nu har det varit två dagars lugn åkning på Brunni (solsidan) i grader kring noll sträcket, jäkligt chill och skönt att få benen återhämtade. Åkningen blir mest i de små och få naturliga hoppen runt pisten och baklänges åkning i pisterna. Kul som attan att bara leka runt.
Nätverkskortet packade ihop igår när jag skulle lägga upp bilderna jag hade lovat men här kommer dem.

Första fem är från i söndags.


Det här är Secret Lift som jag skrev om i Söndags, den där man kunde öppna dörren lite när man vill.



Samma lift fast från dalstationen Dalstationen som förövrigt ser ut att vara ungefär lika stor som en friggebod, om man står på långt håll och kisar dvs :p



Secret Lift igen fast från bergstationen, skidor åker man hitanför granarna i förgrunden.



Tror nog att ni kan gissa vilken lift detta är.


Nu blev det tisdag.


Utsikten från en pist på Brunni, förövrigt samma berg man ser från vårt rum.



Das ist Brunnihütte, där man sitter när det är för fint för att röra på sig.



En liftkur jag skulle kunna tänka mig att ha som kontor.


I torsdags.


I torddags kom det ju som sagt nysnö, här håller man på att hacka bort en liten hängdriva i Sürsli på Titlis sidan.



Slut traversen från ovan nämnda åk, och dem istapparna var typ stora som mindre bussar.



Petter mitt i en av dagens största luftfärder. Svårt att se på bilden men det var runt sex meter högt.



Är förövrigt sjuuukt sugen på ett par feeeta rockers, ska bara gå och råna nån, brb.


2 kommentarer:

  1. Fredde det verkar vara fett där nere och det verkar som om du stormtrivs! (Y) Jag tycker att det är kul att du bloggar, för det är kul att veta hur du har det och se bilder.

    Kör hårt

    Over and out
    Osnell

    SvaraRadera
  2. men ge mig!! håller med oskar, kör hårt!
    hörru fyi jag har gått och skaffat kille;)

    SvaraRadera

Bloggintresserade