söndag, januari 31, 2010

Jobb...

Det har snöat tre dagar i sträck nu och idag har jag jobbat hela dagen. Att lära danska bankmän och britter att göra en ordentlig plogsväng i en platt pist är INTE vad man vill göra när man vet att polarna är uppe och kör de bästa åken med faceshots all the way down. Det har med andra ord varit en hård dag för Fredrik Eliasson. Jag slutade kvart över tre och liftarna stänger strax efter fyra. Så efter att jag lämnat över den sexåriga britten till sin far var det till att hetsa tillbaka till hotellet och byta utrustning. Saken är bara att femtio minuter inte räcker om man ska ta sig till liftarna som går dit man vill, så det blev inga faceshots för mig.
Chefen sa att jag troligen skulle ha nån lektion imorgon också och att jag skulle se till att vara nåbar via tele för att få det bekräftat. Så självklart har mobilen varit avstängd sedan kvart över tre idagj och jag har inga planer på att sätta på den förrän tja... tills det är uppåkt eller nåt.
Imorrn blir det puder över öronen, förväntningarna är skyhöga!

1 kommentar:

  1. Dumma Fredrik! Jag vill också ÅKA SKIDOR!:( Fuuusk! xD
    Hoppas du har det riktigt skönt, åk skidor för mig med!! :D Vi saknar dig här hemma! :(

    SvaraRadera

Bloggintresserade