tisdag, januari 05, 2010

Det här verkar lovande... minst sagt.

Klev upp 04:30 i morse, klämde in packningen i bilen och drog till flyget på frösön, flög till arlanda där jag såg tv:s största huvud samt fötter: Christer Ulfbåge, expertkommentator på svt (tror jag). Sedan åkte jag flyg med Pillan och hennes dotter till Zürich. Bänglade in väskorna på ett tåg... fel tåg. Men det var lugnt, jag hoppade på rätt på nästa station. Det tåget gick till Luzern där jag bytte till ett litet igen immat tåg som ringlade sig mellan dalgångarna hit till Engelberg. Synd bara att hela dalgången var i ett enda stort moln. Så det var rätt fränt när det klarnade upp senare, helt sjukt.
Kom in på korridoren där jag bor och hälsade på gänget, gick och handlade med dem, roddade runt lite i rummet och kollade in hotellet lite. Sen bar det av på Ski Lodge Engelberg för bärs och den schweiziska premiären av nya Free Radicals (svensk skidfilm). Riktigt kul var det och för att nämna några ytterligare celebriteter så var Sverre Liljeqvist, Johan Jonsson och jag tror det var Emanuel Hedvall där, plus två till som jag inte minns vilka. Sjukt skön stämning rakt igenom. 
Nu har jag nyss kommit hem, fixat laggen och nu ska jag däcka. Just ja! Jag vann en underställs tröja från The North Face på lodgen också, sjukt oväntat haha. 
Tar tydligen sjuuuuuukt länge att ladda upp bilder så det blir inget av med det idag.

1 kommentar:

  1. Så jävla underbart! Hoppas det kommer upp bilder och historier, väntar ivrigt!

    SvaraRadera

Bloggintresserade