torsdag, januari 05, 2012

Down Day är ett populärt uttryck som ofta används av skidåkare när man vill att "sitta hemma hela dan" ska låta lite coolare. Men det är exakt vad denna dagen har varit, nere i byn, nere i soffan, nere i bottenskrapet av vad som nyligen var de senaste uppdateringarna på bloggar och hemsidor som annars är räddningen när det finns för mycket tid.
Men egentligen är det inte hela sanningen för mig, för jag har faktiskt varit på möte med jobbet. Det var en briefing angående ett stort event som jag ska vara med och jobba på. Det kommer att vara inte mindre än 260 personer från verktygs tillverkaren Hilti är i  byn och vill ha kul. Det är ett digert schema med massor av aktiviteter hela dagen och jag ska vara ansvarig för bob-åkningen. Har inte riktigt förstått min arbetsuppgift helt men det lär väl visa sig. 
En annan sak som händer imorgon är att Gustav säger hejdå och sticker till Lund för att bli smart, medan Gunnar kommer hit för att sprida glädje i fyra månader.

 Knäppte denna i väntan på att mötet skulle börja.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade