fredag, april 08, 2011

Ja det var en sån dag idag. En sån fruktansvärt go dag med stora berg och en massa solsken. Tyvärr var inte självdisciplinen på topp igår när jag skulle lägga mig, så förkylningen gjorde en lite comeback som var tillräcklig för att jag inte skulle kunna åka ordentligt. Men nu känns det bättre och imorrn tänker jag inte hålla igen.
Det jag däremot gjorde idag var att spänna på mig skidorna för att åka upp och fota lite på egen hand. Det var riktigt kul att fokusera hundra procent på att bara knäppa bilder, och försöka bli lite bättre på det. Såhär blev några av bilderna.

 Först tog jag kort på den här flaggan.

Sedan åkte jag upp med den här liften (Peak Express).

I den snackade jag med den här kvinnan som pratade skithögt för att hon hade lurarna instoppade till hjärnan.

 När kom upp tog jag kort på dessa iskristaller, tror dem bildas när det blåser.

Här är Disease Ridge som jag brukar tjata om att det är så kul och häftigt att åka på.

 Ett annat åk jag skrivit om förr, D.O.A. eller Dead On Arrival.

 Det här är mina skidor. Bump-klistermärket är från butiken i Engelberg där jag köpte dem förr året.

Också tar vi två svartvita.

Black Tusk heter denna topp, jäääkligt frän om man frågar mig.

 När jag kom hem fick jag för mig att plåta mina Whiskey flarror. Den här fick jag i födelsedags present för några veckor sedan.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade