fredag, mars 25, 2011

Vi har varit lite upptagna med med att ha skitkul senaste tiden då Even har flugit över pölen för att komma och hälsa på. Han kom som ett brev på posten på den 20:e och stannar ca två veckor. Jag gör så att jag helt enkelt sammanfattar denna tid med en blidbomb utan dess like. 
Vissa bilder är förövrigt tagna med den nya dyrgripen, har inte hunnit lära mig den helt hundra än så vissa bilder hade kunnat vara bättre. Men vi börjar med plåtar från pocketkameran. 














Ja, det blev några knatar bilder men jag kunde inte bestämma mig.


 Nedan är bilderna tagna med Nikon D90 med en 28mm lins på. Har experimenterat lite med PhotoShop på vissa bilder om de ser konstiga ut. Jag har inte hunnit få allt jag beställt än men när jag fått allt ska det bli ett episkt foto mission uppe på berget.
Kan det vara nåt i den till mig mån tro.













Skärpedjuptest.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv

Bloggintresserade