måndag, september 21, 2009

Barca!!!





Tjabba, jag har fixat en ny blogg jag ska ha i vinter så jag tar och testar den nu medan jag och Mattias är här i Barcelona och ravear med Johan och Martin en vecka. Så här kommer första inlägget. Yaaay!!

Efter 56 sträckörda mil i Mattes Volvo, 3 timmar på Ryanairs fina plan, 10 mil i en dyngsur spansk buss och slutligen ett redigt träningspass med Johan i Barcas tunnelbanesystem. Johan lyckades nämligen visa oss HELA systemet på en tur mellan två hållplatser, hans smarta knep för att lyckas: Han tog FEL linje, åt FEL håll. Det blev en j**la massa kutande och garvande!                                                                                        










 
Matte hälsar alla varmt välkommen till Ockelbo 



Maxvikten på grammet, extreeemt viktigt enligt mig



Departure


Arrival



 Johan och Martins crib



Uppe


Locking, the SPANISH WAY!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade